39+4 de nişanımın gelmesiyle başladık. Fakat sancım düzenli değildi. Akşama doğru belden vuran ağrılarım vardı ama yine düzensizdi. 3.doğum olduğu için hastane yoluna düştük ne olur ne olmaz diye. Gittiğimde 3-4 cm açıklık vardı yatış verildi. Bebiş kanala inmemiş ve pozisyonu da ineceğe benzemiyordu doktorumun demesine göre gelişim olarak da 41 haftaya uyumlu olunca sezeryan önerildi. İstemeyerek de olsa kabul ettim doğuma girişim ve çıkışım biraz hüzünlü oldu çünkü bayağı korkuyordum ama bebeğimi düşündüm. Ve çok şükür sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım. 4 kilo 55 cm bir oğlum oldu o uyurken bende sizinle hikayemi paylaşmak istedim. Allah hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin🤲🏻🥰