Kızlar iki gündür elim ve ayağımda inanılmaz bir kaşıntı oluyor arada geçiyor sonra tekrar başlıyor belli aralıklarla. Bir ay önce safra asidi testi falan yaptırdım temiz çıkmıştı karaciğer değerlerim falan . Yine de kolestazdan suphelenmeli miyim bilmiyorum ya . Yoksa psikolojik mi doğuma da 9 gün kaldı