busraggyy Kızlar benim akıntım çok vardı ağrılı bugün acile gittim antibiyotik ve fitil yazdı antibiyotik kullandıktan sonra akıntım kanla karışık gelmeye başladı idrar yolu enfeksiyonunda olabiliyormuş ama korktum açıkcası hiç yaşayan var mı aranızdaa?
canannurr busraggyy bende idrar yolu enfeksiyonu olmuştum ama bu şekilde değil kan falan gelmemişti. Sabaha kadar kusmuştum çok kustuğum için korkup acile gitmiştim idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrenmiştim serum takmışlardı bir de toz halinde bir şey verdiler gece içmem için sabaha kadar enfeksiyonu temizlermiş o şekilde geçirmiştim yani 11 kere kusmuştum sadece diğer türlü kan falan gelmemişti
ru_a6 busraggyy hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum 4 5 kere fitil kullandım hiç birinde kanla karışık gelmedi bence siz bi kendi doktorunuza gidin belki fitil kötü etkilemiştir kan gelmesi normal değil kaç haftalıksınız
samira555 busraggyy bebek doğacak ben kurtulamadım bi türlü 🤦🏻♀️idrar kültürü temiz çıkıyor ama idrarda lökosit yüksek çıkıyor
busraggyy canannurr evet ya korkuttu beni açıkcası anlamadım acaba vajinal muayeneden de olabilir mi hiç olmamıştım vajinal ilk defa bugün oldum baktı doktor bebeğin durumu, suyu gayet iyi dedi sadece çok enfeksiyon var demişti
canannurr busraggyy bence sen yine de başka bir doktora da görün kanama ciddiye alınacak bir şey çünkü
busraggyy ru_a6 20 haftalık gebeyim benimde böyle değildi yeşil sarı falan geliyordu şüphelendim acile gittim işte eve gelip ilaç içtikten sonra o şekilde gelmeye başladı takip edicem olmadı başka bir hastaneye gidicem tekrardan
ru_a6 busraggyy bence de çünkü kanama olmuş normal değil inşallah bi sorun yoktur kullandığınız fitili araştırdınız mı hamilelikte sorun yaşayan olmuşmu bazen acildeki doktorlar hamilelikte kullanılıp kullanılmıcağını kestiremiyor emin olamıyorlar
busraggyy ru_a6 donaxyl adı araştırdım kullanılıyormuş benim içime kan testi vs yapmaması pek sinmedi zaten sadece vajinal muayene yaptı