Merhaba size sorum olucakti kızlar benim 4 yaşında çocuğum var ikinci çocuk istiyoruz tutuyorda ama iki düşük yaşadım peş peşe biri 5 haftalikti diğeri 7 haftalikti hicbirsey yokken kanama ve sancı ile düşürdüm ikisini de kurtajsiz ama şimdi tekrardan gebe ola bilirim ama çok korkuyorum yine kaybedicegim onu diye sizin başınıza böyle birşey geldi mi tekrardan böyle olmaması için ne yapmam gerekiyor 😞😞😞