babymom450_ 1 Şubat pazar sabahı saat 4 civarı aniden suyumun gelmesi ile sabah 10 da mecburi sezeryan oldum bebeğimin kalp ritmi düşüyordu bu yüzden normal dogum olmadı bebeğim şuan yanimda cok şükür darisi tüm bekleyen gebelere İnşallah. Bebekten dolayı cok yorgunluk olduğu için pek buraya yazamadım Hala dogurmadiysan doya doya uyu derim😂