Kızlar ilki hastane vs ekıp cidden iyi degıldı hocayı çok övdüler ama oda bebegı çıkarır çıkarmaz gıttı ve ben lokal anestezi olmuştum bel ağrım kaldı . O Ayağa kalkışı hatırlamak bile istemiyorum 6 yıl olacak hala çok taze . Şimdi ikinci sezeryan olacağım doktoru hastaneyı çok araştırdım ama korkuorm 26. Haftada böyle isem son hafta ne yapacağım bilmiyorum. İlki çok kötüydü her sezeryan kötü mü olur neler yapsam rahatlarım yardım edin kızlar 🥹🥹🥹