3bebekliannee 39+2 de yaklaşık 3 saatte çok güzel Bir doğum oldu, tecrübe olduğu için sancıyı daha iyi yönetiyorsun bence, doktor bile demişti, benm bişey yapmama gerek yok sen kendini biliyorsun nefesini kontrol ediyorsun diye, inşlh darısı bu doğumum un başına 🥹🤲🩷