Merhaba doğum yardımı ödemelerinin yattığını nasıl anlayacağız? ben eailem sitesine bakıyorum ama ödeme detaylarında ödeme listesi bulunamadı diyor başvuru süreci ne aşamada bilmiyorum yatıp yatmadığını nasıl anlayacağız? iban falan da yazmadım başvuru yaparken