Merhaba kizlar suan 37+ 5 im ve ikinci gebeliğim. Dün sabah dan belli yani 2 gün boyunca reglimin ilk günü gibi aşırı bi şekilde sancıyla başladı ve hiç durmadan devam etti ama sonradan hafifledi.. yani şuan resmen regl olmuş biri gibiyim öyle dakka felan tutcak şekilde değil ve dayanılmicak bi ağrı da değil..belimden böyle bi çekilme ve karın alt ağrısı hatta hafif de miğdemi bulandırıyor çok güçlü olunca ayakta vs kalınca… sizce bu yerleşme sancısımı yoksa doktora gitmelimiyim.. bebeğim en son cuma baş aşağı pozisyondaydı ve 3400kg dedi doktorum yani haftasına göre baya ilerde.. şimdiden sağolun