Gamzekturk Kızlar kendimi silince peçeteyle kahverengi renginde lekele çıktı peçetede 32 haftalığım nişan mı yoksa bu haftalarda normal midir kasıkta çok az batmalar var sadece
3melekannesiyim Gamzekturk bnm nişan geldikten sonra sancılarım oldu bele vuran adet sancısı gibi ara ara gelip giden 24 saat sonra doğumum oldu ama bu herkeste aynı olmuyor 1 hafta sonrada doğumu olan var 1 gün sonra da
3melekannesiyim Gamzekturk haftası da erken mis takip edin sancı olursa bebek hareketlerinde azalma olursa su gelirse gidersiniz ilişki oldu mu bazen ilişkiden sonra da olabiliyor
cerensare Gamzekturk nişan gelmesi tek başına doğum belirtisi değil nişan geldikten haftalar sonrada doğumunuz olabilir içinizi ferah tutun mutlaka doktorunuza danışın kasılmalarınız ağrınız olursada acile başvurun bence
cerensare Gamzekturk dediğim gibi kasılma sancı olursa acile başvurun bu yaşadığınız acil bir durumda olabilir hiçbir şey olmasa bile içiniz rahatlar bebeğinizin kalp atışını duyarsınız bence acile gidin ne olur ne olmaz
cerensare Gamzekturk bebeğin hareket etmesi her şeyin yolunda olduğunu göstermeyebilir 32.hafta nişan gelmesi için erken bi hafta kramplarım var diyorsunuz ben sizin yerinizde olsam koşa koşa acile giderdim