beyzacck Kızlar 20+3 haftadayım. Çamaşırım sürekli ıslanıyor kaçırmışım gibi, beyaz akıntım geliyor sarımtırak oluyor bazen normal mi siz yaşıyor musunuz yarın doktora gideceğim
burcinbaydar1 beyzacck ben 17. Haftadayım bende de oluyor ıslanacak kadar. Kaşıntı yanma vs yok ama normal diyorlar daha kontrolüme 2 hafta var bekleyeceğim
Zaraergun2600 Haftadayım bende de aynı bazen diyorum suyum mu geldi acaba bi bakıyorum akıntı 🤷🏻♀️ rahim büyüdüğü için hormondan dolayı oluyormuş ama kötü koku kaşıntı tuvaletini yaparken yanma varsa iyi değil ama bunlar yoksa bir sıkıntı yok dedi bana doktorum