Seydasener buca kadın doğumda iyi doktorlar var tabi ama hastane genel olarak çok kalabalık bi kaç kez gittim ama doktorlar kalabalıktan doğru düzgün ilgilenemiyor çifter çifter hasta alıyor. Ben ilk 8 haftalıkken gitmiştim o hastaneye bana bebeğinin kalbi atıyor bebeğin yaşıyor git 1 ay sonra tekrar gel demişti.