Kızlar sizce süt yoksa yok mudur ya da arttırmak insanın elinde midir?? Ya da varsa da vardır??? Hangisi
sütümün yetip yetmediğini anlamıyorum ama az diyebiliyorum çünkü kıyafetim ıslanmıyor emzirirken diğerinden süt gelmiyor bir damla bile ve her şeyi deniyorum ama sütüm artmıyor. Aklınıza gelecek her yöntemi denedim ve denemeye devam ediyorum bebeğim daha 44 günlük:( memeyle kavga ediyor ıkınıyor sıkınıyor ilk kızım da öyleydi ve mama vermek zorunda kaldım o yüzden bunda hiç vermek istemiyorum. Kilosuna gelirsek şimdiye kadar 1300 1400gr almış ama ilk azmanlar sütüm vardı yani yetiyordu şuan azalmış hissediyorum ve bu gidişle istemeyerek de olsa mamaya başlayacağım sanırım :( ne yapabilirim kızlar stres yapmamaya çalışıyorum bol su içiyorum ama😕 var mı bu durumu yaşayan?? Sizler neler yapıyorsunuz