bebekbay kizmizimavi yok evimizde klima yok ki ihtiyacımız da olmuyor istanbulda oturuyorum ve evim yüksek 13 kat esiyor baya
bebekbay SMB bende istanbulda oturuyorum ve evim serin klima açmıyoruz hiç yüksek olduğu için esiyor genelde
SMB bebekbay aa çok iyi o zaman bebiş uzun kollu zıbınlar tulumlar giydirebilirsin Minnoşlar üşümesin ben çok nadir kısa kollu giydirdirfim çünkü hemen üşüyorlar ince kollu şeyler çok iyi oluyor