silaozturkk 37+6 günlük gebeyim. son bi haftadır mide bulantısı var, bir de yemek yerken veya kahvaltı yaparken bayılacakmışım gibi oluyor. bunu aranızda yaşayan var mı acaba, doktora danışmalı mıyım normal mi?
Ulkumom silaozturkk bende 36 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim böyle birşey yaşamadım. Üstte kalsın belki yaşayan vardır.
silaozturkk hazalmamy evet ben de öyle düşündüm, stres veya evham da yapmak istemiyorum. ilk haftalarda normal olarak vardı bulantı ondan sonra hiç olmadı yalnız bu 1 hafta içinde olana kadar. acaba bebek büyüdüğü için baskı mı yapıyor. bilemedim ki
hazalmamy silaozturkk canım annelik duyguları hisleri diye birşey var eğer içine bir Kürt düştüyse danış strese gircek birşey yok doktorunla herşeyini paylaşabilirsin hiç çekinme bu haftalar önemli haftalar zaten gözün kulağın bedeninde bebeğinde olmalı mide bulantısı bir isaret olabilir son haftalar Bebek aşağıya iner mideye baskı yapacağını düşünmüyorum açıkçası