Ben evlılıgım boyunca eşimle çok rahat gezdım tozdum çok rahat takıldık uzun süre de ıstemedık çocuk 5 yıl kadar suan ısteyerek oldu çok şükür ama ben çok korkuyorum eskı düzenim bozulacak dıye çalışıyorum yıllardır calısacamayacagım falan bi ton şey düşünüyorum bu rahatlığımı çok özleyecek gıbıyım sız de de var mı bu durum?