Onurbanuu geçmiş olsun canım. Benim de ayaklarım davul gibi olmuştu doktoruma söylemiştim göbekten yapışan bir iğne vardı onu yazdı. Şişmesinin nedeni ödemi atamaman canım bunun içinde evin için de yürüyüş yapman. Evet ilk zamanlar doğrulamıyorsun kambur gibi hatta adımların minik minik. Yavaş yavaş hepsi geçecek hepsi canım