Stent takılması üzerinden 10 gün geçti
İlk iki üç gün zorlayıcıydı ama hafifledi
Tabi gün içinde kendini hissettiriyor kasıklarım idrar torbamda sürekli baskı vajinal yanma var enfeksiyonum malesef antibiyotiğe rağmen geçmemiş
Bir şekilde bunları idare ediyorum da sağ böbreğimdeki ağrı geçmedi biraz oturunca ya da yürüyünce hemen ağrıyor rahat ettirmiyor
80 gün var daha doğuma inşallah zaman hızlı geçer vücutta artık ağırlaşmaya başlayacak daha çok yük binecek sağ tarafa da ..🫠