Kızlar 35 haftalık gebeyim çoğu şeyi aldım sadece göğüs pompası ateş ölçer almadım onları da doğumdan sonra düşünüyordum aslında.siz indirimden neler alacaksınız ben kıyafetlerini yeni doğan 0-3 ve 3-6 aldım çok bişeyi yok aslında sonrası için sizce şimdiden alışveriş yapmak mantıklımı? Yani 9 12 18 aylık kıyafetler alayım mı ne dersiniz ?