Suyum azaldığı için yatış verildi suni takıldı açılma olmadı 2 kez de boş serum yedim şimdi normal odaya aldılar sabah doktorum açıklığıma falan kendi bakacağını söylemiş ona göre bi durum izleyecekmiş benim 2. Gebeliğim ara ara sancım oluyor ama sıklaşmıyor ne yapmalıyım ypruldum başına böyle bi şey gelen var mı süreci nasıl yönettiniz nasıl ilerledi