Geçen hafta geldi isimli çikolatamız şuan 35+6 dayız çok şükür hediyelikten vazgeçtim mevlütte dağıtmaya karar verdim doğumda hediye dağıtmak saçma geldi açıkçası lohusa şerbeti yapmaya karar verdim yanınada çikolata kolanya yeterli diye düşünüyorum Allah ağız tadıyla yaşamayı nasip etsin hepimize 🤲🥰