Kızlar Tdap aşısı odum üçlü aşı. Olduğum günden beri şiddetli kaşıntım ve döküntüm var. Kollarım bacaklarım feci halde. Elimin ayağımın üstü hep böyle kabarcık gibi sivilce gibi döküntüler ve çok kaşınıyor. Doktorum geçmezse bi enfeksiyon doktoruna git dedi. Böyle aşı dokunan var mı? Ben oğlumda da olmuştum ama sadece tetanoz olmuştum. Bunda difteri boğmaca ve Tetanoz bir olan aşı vurdular tek doz olarak. Kolum da hem şişti hem de kızarık. Böyle olan var mı?
