Mrb kızlar ben 1 buçuk sene önce 17 haftalik bebeğimin kalbi durması sonucu kurtaj oldum parça kaldı 2 defa oldum kan uyuşmazlığı ignesi en geç 72 saate yapılması gerekirken unutulmuş 1 ay sonra baska doktor tarafından öğrendim igne yapıldı ama 30 gun sonra yeni gebeliği etkiler mi şuan 4 haftalık gebeyim doktora gittim bunu zmn gösterir dedi cok korkuyorum 😕başına böyle bisy gelen oldu mu