2cocuk2kopek Oznurss Orasi kisiye gore degisiyor valla canim benimki daha 29+3 gelmek icin diretiyor😐 ilaclarla durduruyorlar suanda
Poncikpandaa Oznurss ben ilk oğlumu 42. Haftada doğurdum. Tekrar oğlum olucak ve bu sanki erken gelecekmiş gibi hissediyorum Allah bilir tabiki😊 ama genellikle erkekler biraz daha geç doğuyolar sanki😁
Gebeyimm Oznurss herks farklı bunda kesin birşey söylemek saçma olur genelde 9 ay 10 gün denir 41 hafta denir ama benim oğlum 37 haftalık doğdu
Oznurss 2cocuk2kopek benim bayrama denk geliyor canım 40 hafta olcak Bayrama bitimin de 41 olcak düşünüyorum şimdiden doktor da izinli olur😞😞
2cocuk2kopek Oznurss Ay insallah doldurur. Normalde benimde bayrama denk geliyor. Ama ekstra doktor ucreti verince geliyor doktorun
Oznurss İnsallah Bayram’a denk gelmez ona göre doktor Doğum seklini belirler sanırım kendi doktorumu istiyorum acil de ki nöbetçi doktorlara güvenmiyorum
Sareee Oznurss bnde suan 39+3 oldum gelen giden yok 1 cm acıklıkla bekliyorum yarın tekrar kontrol var bakalım nolcak ama belirtim hiç yok suan