anneyarisi Merhaba arkadaşlaaarrrr , ben çay makinesi alıcam ama çok kararsızım arçelik resital ve karaca 3 in 1 arasında kaldım siz hangisini kullanıyorsunuz hangisini tercih edersinizzzz 🥰
ecemk94 anneyarisi Arçelik resital kullanıyorum memnunum ben. Ama şimdi alacak olsam bu modeli almazdım. CFM 9449 S Gurme Otomatik Çay & Filtre Kahve Makinesi alırdım