Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim ve 2 ay önce ilk muayeneye gittiğimde tiroid(tsh) degerimin yüksek olduğunu ve ilaç yazacağını söyledi yüksek dediği değer ise 3.68 neyse ilacı kullanirken 2.ay kontrole yine gittim ilaca devam ettim ve ben kendm değere bakmadm içtim ilacm bitti ve sağlık ocagına yazdırmaya gittigimde doktor ve ebe degerlerin normal yazamam dedi doktor niye yazmış anlamadm dediler kontrol ettigimde değerim 1.45 falandi gebelikte 2.50 üstü riskli diye biliyorum doktora sorduğumda degerim normal içmeye devam mı edim dediğimde ben verdiysem içeceksin yükselmesin diye kontrol amaçlı veriyorum dedi ve genelde hastalarına veriyor 2. Hamileliğim ilk kızımda asla böyle bişey denmedi böyle bişey yaşamadım sizin başınıza geldi mı böyle bişey lütfen yorum yapar mısınız?