Nur482482 Şampuan olarak içeriği temiz olduğu için ecowell aldım👌🏻 deterjab olarak da siveno tercih ettim 🌸
Momlife_ Es07 ben de daha uygun fiyatlı olanları araştırıyorum da bunları ben de kullanmayı düşündüm o yüzden sordum ilk etapta bundan başlarım diye düşünüyorum memnun kalmazsam değiştiririm ki eski bir marka olduğu için bence memnun kalacağımı düşünüyorum
dilekdilkk Es07 16 aylık bebeğimde ilk zaman dalin kullandım sonrasında vucudu atopim dermatit olduğu için mustelaya geciş yaptım çok memnunum 2.bebeğimde de aynı sekilde musteladan devam edicem deterjan olarak duru granül beyaz sabun kullanıyorum
bebetomveben_ rumeysakulg şampuan ve losyonunu Ecowell deterjanını siveno aldım çok araştırdım en temizi ecowellmiş tavsiye ederim mis gibi kokuyo
tosten rumeysakulg ben bir eczacı olarak dermotolojik onayı olan marka olan mustela yenidoğan şampuanı tercih ediyorum deterjan olarak da siveno+ ekstre durulama öneririm. Yumuşatıcı da kullanmayın kesinlikle yenidoğan için