Herkese merhaba 31 haftalık hamileyim. Az önce acilden geldim. Bebek hareketlerinde azalma ve kasıkta ağrı şikayeti ile gitmiştim. Olcumler ve nst normal çıktı ama amniyon sıvında artış meydana gelmiş doktor da şaşırdı niye bu kadar artmış bu diye. Başına gelen var mı suyun artması ne gibi sorunlar yaratıyor ?