salihakandal valla aslında kağan Kocatepe diye bir doktor var onu dinliyorum sürekli çocuk dusecekse sen yataktan kalkmadan da düşer, düşeceği yoksa hoplayıp ziplasanda birşey olmaz demişti ben düşük riski geçirdim kanamam falan oldu o geçti çok şükür ama şuanda mide kanaması oluyor ara sıra, hani bebegin kromozamlarinda sorun yoksa sen kendin aldirmadigin sürece bebeğe birşey olmuyormuş