Crnerkn ozge_yasin_budak günlük bi kahveden bişey olmaz ama tabi kafein alımına dikkat etmek gerekiyor mesela çikolatada da var yeşil elmada da çayda da..bunun gibi kafein içeren şeyleri aynı günçok fazla tüketmediğiniz sürece bi sorun olmaz
Aysegolcuk ozge_yasin_budak Bende her gün içiyorum 1 veya 2 bardak ebem bana günde 3 bardak içebilirsin dedi ama 3 çok fazla zararlı 3 bardak yerine 1 bardak yeter
Vctry1706 Bende içiyorum günde 70 mg kafeine kadar serbestmis bende sade sütü ısıtıp çay kaşığının ucu ile Nescafe atıyorum nefsimi korluyor sizde hazır paketliler yerine o şekilde yapabilirsiniz 🤗🤗
Ebrs Canım çoğu doktor kafein alımını önermiyor. Bence azaltmalısın. Bende eskiden her sabah nescafe icmeden kendime gelemezdim, sürekli canim isterdi ama hamile kaldıktan sonra asla içmedim
ozgeya ozge_yasin_budak sadece nescafe olsa tamam ama sütlü köpüklü,3ü 1 arada gibi kahveleri normal zamanda bile tüketmeyin,içi zehir dolu
Nurysf Çekilmiş kahve alıp demleyin sütle karıştırın kızlar yani sütlü filtre kahve için Nescafe flan normal kahve statüsünde bile değil zararlı yani