cansu_nmblt doktora sezeryan istediğinizi söylerseniz yapıyorlar diye biliyorum . Ben Hüseyin hocaya gidiyorum 2. Gebeliğim ilki sezeryan olduğu için Buda sezeryan Benm gittiğim doktora gelenler hep riskli gebelik oluyor doğum şeklini doktor duruma göre belirlşyormuş ama mesela Mesut hocanın normal isteyen hastalarına bile sezeryana yönlendirdiğini duymuştum bi kaç gebe ile tanıştım hepsinde kordonu dolanmış sezeryan olur gibi dediğini duymuştum ve ben doktorumun ameliyattan çıkmasını beklerken Mesut hocanın tam 6 hastasına böyle bsey dediğini duymuştum hepsininde kordon olması bilmiyorm aynı gün bana garip geldi sanki daha çok sezeryan yapmak istiyo gibiydi günahını almayım mübarek gün belkide gerçekten kordon sebebiyle öyle diyordu ama sezeryana yönlendiriyormuş gibime geldi ben bi acaba mı dedim açıkçası