Bumah Kızlar emzirirken zayıflayanildiniz mi diyet falan yapmadan ben aynı kilodayım 6 aydan sonra diyet yapıcam şuanda sadece beni emdiği için yapmıyorum ama doğumdan sonra bazısı hemen eski haline dönüyo ben neden böyle kaldıö
kurkmantosuzmadonna Bumah o kişi ben. Doğumdan önceki kiloma döndüm diye soracak olursan. Aç kalarak. 😄 Ciddi anlamda oğlum kucağımdan inmediği için doğru düzgün karnımı doyuramıyorum.
42havvanur Bumah ben emmeden kestikten sonra zayifliyorum ne hikmetse. Emzirirken 73 74 emzirmeyi birakinca 69 70 😁 bekar kiloma dönüyorum
kubos_ Bumah ben 50 kiloyla hamile kalıp 76 kiloyla doğuma girdim. Bebeğim 2 aylık emziriyorum ve şuan 58 kiloyum😁
nyra Bumah ilk gebeliğimde 30 almıştım emzirme döneminde ilk 7-8 ay içinde 30 kilonun hepsini vermiştim hiç diyet yapmadım aksine iştahım daha da açılmıştı. Ama bebeğim hem çok hareketli hemde çok emen iştahlı bir bebekti hiç dinlenemiyordum
ozals Oğlumda hamileyken 11 kilo almıştım. Doğumdan 3. Gün 6 kg gitmişti bile . Emzirirken kilo gidiyor, yesen bile almiuosun ama , emzirmeyi bırakınca kalani napsan zor veriyorsunuz bence
Bumah ozals kilo almıyorum fakat aynı kiloda kaldım 6. Ayda ek gıdaya geçince başlıycam havuza gidicem bide diyete giricem şimdi korkuyorum diyet yaparsam sütüm yetmez diye
ozlemyilmaz60 Kızımda 16 kg aldım ve hepsini ilk ay verdim hamileyken çok korktum veremem diye ama hiç bir şey yapmadan verdim tabi evde yine çocuğum vardı ekstra fazladan hareket ediyordum