Arkadaşlar adetim 5-6 gun geçti 2.gun gecikmesinde negatif çıktı 6.gun gecikme oldu hala regl olmadım bugün doktora gittim Vajinal ultrason ile muayene etti raporda 10 mm yazıyor kalınlık oluyor sanırım geçen ay kimyasal gebelik yaşadım regl gecikmem kimyasaldan dolayı mı yoksa geç döllenme olayı olabilir mi ?