Bububu cadii iyi bence sadece aradaki farkın çok açılmasını istemiyorlar. Benim o haftalarda biri 600 küsürlerde biri 700 küsürlerdeydi iyi diyordu
asya8melek cadii benim kardeşlerim ikizler doğdukları zaman birisi 1.500 birisi 800gr doğdu şimdi ikisi de aynı normal bence