loll Bugün girişini yaptım dedi doktor 1 ay sonra detaylı usg yaptırırsın dedi ama randevu alamıyorum doktorun yönlendirmesi gerekıyor yazıyor peretoloji bölümü için bir bilgsii olan varmı?
esinbalkir loll doktor bir kağıt yazıyor kaşe imza yapıp onunla perinatoloji ye gidiyorsun onlar direk orada gün veriyor bende öyle oldu bu hafta gittim kontrole 18 şubata gün verdi perinatoloji
humeyracbkc loll bugün benimde yapıldı herhangi bir kağıt felan vermedi yarın beşten sonra 182 yi arayip alabilirsin dedi
1_cocuk_annesi loll benmde böyle olmuştu. 182 yi aradım doktor açmamış dedi takibi. Açmasını istememi söyledi. Ertesi gün gittim tekrar doktoruma. Evet açamamışız dedi ve hemen açtı randevu hemen göründü