nasirova Kızlarrr ben artık tualete gitmekden usandimm(( bu kadar olmasi normal mi ya😞😞🥲 10 dakikada bir gidiyorum artik, oraya baski varmis gibi hiss ediyorum, bazen yakma hissi bile oluyor vajinada. Gece rüyamdan uyandiriyor kaç kere🥲
ozlemyilmaz60 Yanma hissi normal değil canım ama sık gitme çok normal 2 doğum yaptım ikisinde de doğumdan sonra tuvaletimi tutabildiğim için şükretmiştim şua 7 aylık hamileyim yine aynı eğer dışarı da girmediğim yer olursa istemsiz kaçırıyorum günlük ped kullanıyorum
nasirova ozlemyilmaz60 ben de pede geçmeyi düşünüyorum. Yanma nasıl oluyor biliyormusun, sanki çocuk vajinama baslyor da acıyor gibi. Doktor kontrolüm var gelicek hafta, ben şimdiden nasıl yola çıkacağım, tualetjmi nasıl tutacağım diye düşünüyorumm((
Es07 Tuvalete sık gitme gebelikte normal Çok su içiyoruz ve bebek baskı yapıyor Yanma enfeksiyon riski olabilir doktorunuzla görüşün