ecakmak 35+4teyim, hala kullanıyorum. 37de bırak demişti. İlaçtan istediğimiz verimi aldık demişti en son 32’de kontrolde. Bebek gelişimi gayet iyiydi çok şükür. 2050 gr, 43-45 cm gibi demişti. Bana ekstra yürüyüş ve yoga da yap dedi kan akışını desteklemek için. Hala devam ediyorum. Size de tavsiye ederim çok rahat geçirdim gebeliği.