Merhaba kızlar transfer hazırlığı için opudan sonra iki adet bekledim 2. Adetin yarın 3. Günü ve kontrole gidecektim ama 1. Günden beri sadece peçeteye ve çok az kahverengi pembe leke, geliyor. Bunu yaşayan oldumu yoksa direk adetiniz söküldü mü normalde benim leke ile başlar ikinci gün adete döner çoğalır ama asla çoğalmıyor acbaa yerleşme kanaması olabilr mi evde testde yok yapamadım. Yarın yinede kontrole gitmelimiyim sizce sökülmesini mi bekleyim