kedimekim ben 4. Ve 8. Haftamda regl gibi 1 haftalık süreli kanama geçirmiştim bel ağrısıda vardı bendede kanama alanı görmediler, kan eski kandır aktif kanama olsa kırmızı ve parlak olur demislerdi yine de takip amaçlı hastaneye yatırdılar size büyük ihtimalle söylerler eğer söylerlerse hicbirseyi dinlemeyin yatisi kabul edin o stresle evde baş etmek mümkün değil