Username06 Kızlar sizde nasıl oluyor benim bazen gündüz çok belirtileri hissediyorum kasık ağrım göğüs hassasiyeti bulantı falan oluyo ama akşam sanki hamile değilmişim gibi hiç belirtim olmuyo bazı günler öyle hissediyorum böyle olan var mı
sunbloom123 Username06 her zaman belirtileri yaşıcaksın diye birşey yok canım vücudun alışıyor sonuçta bebeğe son haftalarımdayım mesela sabah hiç sorunum yok akşama sancılarım artıyo
sunbloom123 Username06 bende çok düşündüm canım en ufak şeyde ilk gebelik bide ki hala da acile koşarım hiç bilgim yok habire hastaneye koşardım insanın aklına her ihtimal geliyor vallahi her ne kadar kötüyü düşünmek istemesekde inşallah sağlıcakla kucağına almak nasip olur bebeğini 🥰🤲🌸
nazarsalcan 28+2 haftaligim karnım büyük olmasa hamile denicek bı belirtim yok belirtiler bı geliyo bı gidiyo bunlar çok normal kafana takma lütfen