NehirK10 17+3 haftada perinatolojiye girdim, doktor bebeğin erkek olduğunu söyledi. Bu haftalarda cinsiyet artık net oluyor diye biliyorum, doğru mu? Yanılma ihtimali var mı? Teşekkürler.
ebruuu22 NehirK10 Hayırlı olsun ben kızımı 13 haftalık öğrenmiştim bence doğrudur yani 17 haftada daha nettir ☺️
3oglanannnesi NehirK10 bende 17+5 te öğrendim 18+1 de bi dr daha baktı ikiside kız dedi dönmez inşallah burdakilerden postları okuya okuya heveslenemedim de %99 dediği halde dr ayrıbtılıyı bekliyorum
Es07 16 da doktorum 18de perinatoloji detaylıda Hepsi aynı cinsiyeti söyledi bize Ama burda değişenleri okuyorum 🤷🏻♀️
NehirK10 Es07 Aynen, o yüzden şimdi biraz fazla kafaya taktım çünkü doktorların yanıldığıyla ilgili bir sürü paylaşım okudum 😅
ruyakb Erkekten kıza dönmesi çok çok küçük ihtimal ve 17.haftada zaten bebek gosterdiyse tam olarak görünür değişeceğini sanmıyorum hayırlı olsun