Yazmelegi_ happycat kendi doktorumdan haber gelirse onunla devam edicem yoksa eda hanımla devam edicem 🌸
happycat Yazmelegi_ Ben de acaba Kayseri’de bir doktora mı muayeneye gidip doğumu onunla yapsam diye düşündüm de. Niğde’den. Mantıklı mı bilmiyorum?
Yazmelegi_ happycat yani imkanınız varsa kayseride guzel doktorlar var. birde nigde koşullarını bilmediğim için tam yorum yapamıyorum. Benim şuana kadar kendi doktorumla eda hanım kafama yatti❤️ tabi yine sizde araştırırsınız
Yazmelegi_ happycat yok konuşacaktım ama gittiğimde ayrıldığını söylediler. Hastaneye önceden sormuştum max 50 olur demişti. Şimdi de bakalım haber gelirse ogrencem ücreti. Eda haniminkini de bugün öğrendim
Yazmelegi_ happycat eda hanıma. Takipsiz hasta ücreti 57-60 arasi olacak dedi ayın 1 inde arayın bilgi alın dedi
happycat Yazmelegi_ Hımm anladım. Mesela siz son birkaç randevuya gitmiş olacaksınız ya, yine de takipsiz mi oluyorsunuz?
happycat Yazmelegi_ Ben de bugün aradım takipli hasta mısınız dediler, şu an değilim ama duruma göre randevulara da geleceğim dedim ama 60 bin dediler. Sanırım takipsiz fiyatı. Öyle düşünmek istiyorum. 😅 sorarsanız bana da bilgi verir misiniz?
Yazmelegi_ happycat bana da 57-60 arasi olacak demislerdi. Tabiii bilgi alır almaz yazarım size. Size verdiği de takipsiz hasta fiyatıdır
happycat Yazmelegi_ Ben de eğer oraya gitmeye karar verirsem 32 den sonra giderim. Bence takipli sayılır. 🥲