Kızlar 24+4 deyim kanama sebebiyle doktoruma gittim bebeğin plesantadan yani eşinden ayrıldığını ama durduğunu söyledi doktorum ilaç ve iğne verdi tamamen yatış sadece tuvaletten tuvalete kalkmami söyledi başına gelen var mi erken dogar mi bebek için sıkıntı olur mu düzelir mi aklımı yitirecegim bilgisi olan başına gelecen çevresinde olan var mi psikolojim bozuldu lütfen bilgisi olmayan yazmasın moral olarak cok kötüyüm çünkü 🙏🏼