Ya kızlar valla artık sormam lazım umursamıyodum ama rahatsız edici olmaya başladı. Boğazımda hep bişey kalmış hissiyatı var hissiyat bile değil bence artık bişey var yani yemekten sonra acaba boğazımda mi kaldı deyip su içiyorum geçiyo aradan belki bı müddet sonra tekrar böyle bişey yemişim de kalmış hissi var neden sizce ya ciddiye almalı mıyım önemli midir sizce bi fikrinizi almak istedim