pika1 Şimdiden kolay bir doğum dilerim 🙏🏻 bir ay sonra da havalar soğuk olacak, kollu bir şeyler alın bence. Ayrıca doğumdan sonra üşüme geliyor, kısa kollu uygun olmaz diye düşünüyorum. Birkaç takım koyun, ilk başta ameliyat önlüğü ile geleceksiniz. Birkaç saate üstünüzü değiştirecekler ve yürüyeceksiniz. Sabahlık tarzı bir şey olursa rahat edersiniz. Belki sonda olur belki olmaz, tuvalete giderken kaza yaşama olasılığı da var. Kanama da olacak, üstünüze başınıza kan bulaşabilir. Beyaz bir şey tercih etmezdim. Terleme durumu da olabilir tabii, ya da yemek dökersiniz üstünüze (hepsi başıma gelmiş şeyler 😂), yine 3 tane falan olsun bence garanti olsun. Anestezi ne tür olursa olsun insanı çarpıyor. Ayağa kalkmak vakit alıyor, çıkışa yakın çekim olur, ağrıdan poz düşünemiyor insan 🥹 ben beyaz bir takımı çıkışta giymiştim, birkaç poz kendimiz çektik ama yüzüm gözüm şiş, ağrıdan zor gülüyorum falan 🥲 bazı durumlarda 2 gece kalınabiliyor.