Merhabalar. Beş buçuk aylık gebeyim şuana kadar şükürler olsun bir sıkıntımız yok. Doktor en son gittiğimde suyumun fazla olduğunu yediklerime dikkat etmem gerektiğini söyledi bunun dışında bir şey yok bir sonraki kontrole ayın beşinde gideceğim. Otobüs yolculuğu yapmayı düşünüyorum yaklaşık on saat falan sürüyor. Sizce doktorum izin verir mi acaba yorumlarsanız sevinirim 💕(gittiğimde soracağım doktora)