2lokummannesiii çalışmak en güzeli bence ya 😁 omega ilacını sabah kahvaltıdan sonra iç diğer ilacını da öğle yemeğinden sonra iç çalıştığın için yemek saatin vardır evdeyken yemek saati olmuyor sürekli bir atıştırma 😂🙈 ama bırakma omega ilacını doktorum bana Doğuma kadar kullanacağız dedi önemli yani