goktug865_ Gidecek durumunuz yoksa yapacak bir şey yok. Ben de ilk gebeliğimde babamı kaybetmiştim, cenaze zamanına denk geldi ve gidemedim. Sonra gitmek istediğimde ileri haftada olduğum içim bebek hareketleri yavaşladı, şu an bakmak anlamsız dediler, rahat rahat seçemiyorlarmış. İkili temiz geldiyse güzel, benim de öyleydi. Oğlum sağlıklı gayet, 4 yaşına girmek üzere. Diğer takiplerinizi aksatmazsınız. Ama gidemediğinizi belirtin isterseniz, muayenelerde daha dikkatli bakarlar. Zorunlu değil ama gidilmesi gerekli bir şey bence. Kardan gidemedim diyorsunuz zaten ona yapacak bir şey yok. Şu an haftanız da ilerlemiş artık bakmazlar