merhaba🌸 37 haftalık hamileyim bugun çatı muayenesi yaptı doktorum muayene sırasında kaslarımın normal dogum için fazla sıkı oldugunu bu sekilde dogum yaparsam zorlanacağımı gevşetmem egzersiz masaj vs yapmam gerektigini soyledi biraz korktum açıkcası normalde felaket tellalı bir doktor da değildir. aklım sezeryana kaydı sizce dogum sırasında bir sıkıntı olur mu gercekten normalden vazgecmeli miyim 🥲