Ben 30 -31 aradı hazırladım 33 haftalığım yaklaşık iki haftadır kıyafetlerini yıkadım ütüledim. Dünde eksikleri kattım. Genel itibariyle hazır. Bence bekletmeyin. Ben o kadar beklettiğime bile pişman oldum 29. Haftanın sonlarında olumsuz bi durum yaşadım valizimi ağlayarak toplamıştım ne bulduysammatmıştım sonra hemen hazırladım eve gelince. hazır beklemeli bence